დღეს გავეცანი საავტორო უფლებებს. შევქმენი ბიბლიოგრაფიის ფაილი, შევაფასე პროეკტის გეგმა .გავაკეთე პროექტის პრეზენტაცია განვიხილეთ კავშირისა და უკუკავშირის მნიშვნელობა. გავეცანი მე-3 მოდულის კავშირებს.
3.3რას აძლევს ბავშვებს წარსულის შესწავლა? 3.2რამ გადაგაწყვეთინათ ამ თემის არჩევა? 3.1დღეს დღეობით თუ არიან საქართველოში ასეთი ღირსეული პიროვნებები? 2.2საურველია ნახონ ისტორიული ფილმის ჩვენება და დისკუსია. 2.1ისტორია თამარის შთამომავლობის შესახებ 1.1ამ პროეკტით ბავშვები უკეთ გაეცნობიან საქართველოს ისთორიას,თუ წარსულში როგორ იბრძოდნენ საქართველოს კეთილდგეობისათვის.
მარინე, ეს დღის გეგემაა! რეფლექსიაში მეტი პირადი მოსაზრება უნდა სჩანდეს: მე, ვფიქრობ...., მე მაინტერესებს........, მემინდა......
ReplyDelete
ReplyDelete32
3.3რას აძლევს ბავშვებს წარსულის შესწავლა?
3.2რამ გადაგაწყვეთინათ ამ თემის არჩევა?
3.1დღეს დღეობით თუ არიან საქართველოში ასეთი ღირსეული პიროვნებები?
2.2საურველია ნახონ ისტორიული ფილმის ჩვენება და დისკუსია.
2.1ისტორია თამარის შთამომავლობის შესახებ
1.1ამ პროეკტით ბავშვები უკეთ გაეცნობიან საქართველოს ისთორიას,თუ წარსულში როგორ იბრძოდნენ საქართველოს კეთილდგეობისათვის.